#4

 

"Time, everybody's looking for time"

 

Då var vi på väg mot äventyret! Har precis kommit upp till huvudstaden och sitter på Vapiano med Michelle och äter pasta. Förstår mig inte på folkströmmarna i tunnelbanan, det kan bara byta håll så går du helt plötsligt mot alla. "Vad hände där?!" så kan det hålla på att byta flera gånger...jätte konstigt, gäller att hänga med i svängarna (eller skapa sin egen ström, det går bara man vill!)

 

åka pendeltåg..

 

Som tidsfördriv medan vi väntade på de andra två vandrade vi omkring på drottninggatan, inte mycket att ha. Köpte ett par hörlurar eftersom jag glömde mina, visste att det skulle vara något som stannade hemma. Besökte kulturhuset för att kolla på fotoutställningar av Gregory Crewdson & Anneé olofsson, Gregory gillade jag bäst, även sätt förut med gymnasiet..jag har aldrig mått illa i en hiss förut som jag gjorde i kulturhusets, fy fan den var inte att leka med!

 

På kvällen åt vi alla fyra ute på Singel Bulten, litet mysigt ställe med sneda dörrar...fick bli en köttbulletallrik med lingon till, kommer inte få det på en hel månad så man får allt passa på! Dock var faktiskt Ikea's köttbullar godare..men de mättade och det var huvudsaken.

 

Var otroligt skönt att ta av sig ryggsäcken efter fem timmars släpande, skojade med Michelle och sa att vi kommer få en ordentlig oxnacke efter den här resan! Nu ska jag bara lägga mig ner och sova för mina ryggmuskler är totalt slut..Godnatt

 


Michelle i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0