#17

DSAO-SHARNG!
(godmorgon)

07:45 ringde klockan i morse, jag & Michelle hade bestämt oss för att prova på frukosten. Hittade dock inte stället vi blivit tipsade om men vi hittade en kö med kineser så vi ställde oss där med. Det blev en risrulle med ägg och vinäger (man fick peka på olika saker som låg framme i skålar) var riktigt gott dock blev jag inte mätt. Ska äta något mellanmål senare..vi ska få en guide tur på området idag!
Nu blev vi utslängda från vårt rum också, klockan är 09:00. Städerskorna kom och knackade på, de kan ingen engelska och de börjar vifta att vi ska gå. Jag som har alla mina saker utspridda också, tack för varningen innan att vi ska byta rum! Nu är jag så sur och jag har säkert glömt något..det viktigaste är med i alla fall! Hatar stress på morgonen, om en kvart har jag lugnat ner mig..Look on the bright side of life!

Vårt rum, fast spegelvänd!

Kommentarer
Postat av: Lars

Ja du Linda.....skadar inte att ha'koll på grejorna.

Kul grejor som ni har vart ute på.Jag gillade Kina när jag var där,hur mycket som helst att titta på.Jag och Gunilla är på väg hem från Amsterdam, Vi hann med att se rätt mycket på dessa få dagar.Hare'

2011-04-10 @ 07:08:13
Postat av: Gunilla

Hej

Jag kan tänka mig vad sur du blev. Du är lik far din.

2011-04-10 @ 07:30:59
Postat av: Lilli

Vi ska bo på här i tre veckor nu så inte packar jag ner allt jag tar upp igen, det är bara onödigt och krångligt!



Jag trivs jätte bra i kina, det är väldigt annorlunda och intressant. Hade föreläsning för en stund sen och då var det en förre detta student som har varit här och läst kinesiska i ett och ett halvt år. Var jätte intressant och roligt att lyssna på!



Skönt att höra att ni haft det bra, vi får utbyta historier när jag kommer hem! Haré gott

2011-04-10 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0