#23


Gick till parken utanför skolan i Tisdags, som vanligt är de väldigt stora och synd att de är placerade nära huvudleder så trafiken hörs i vilket fall som helst. Finns en sjö med en strand i mitten av parken men när vi kom fram var det beige sten, där sprack vår glädje! Resten av dagen spenderades på projektarbetet..
Igår fick vi träffa kinesiska studenter som läste engelska, tre tjejer hamnade i vår grupp och de var jätte trevliga! Märks stor skillnad på hur kineser och svenskar beter sig. En kines är väldigt öppen och rakt på sak, säger precis vad man tycker direkt medan en svensk kan vara mer försiktig och inte rakt på sak med en gång. Kan vara 'farligt' att äta annans samtidigt som du går själv vill jag bara säga, du kan få kineser hängandes runt halsen som får för sig att det ska bli middag på en restaurang..snälla låt mig få äta min annans ifred!
Marikas födelsedag firades först med en grattissång på morgonen! På kvällen blev det en kidnappning till den irländska puben Shamrock i Lao Witan, det blev en pizza för mig & Michelle, Hannah tog pasta och Marika en riktig blodig stek! Det var underbart gott, så farligt gott att osten försökte ta kål på min mage! Men jag kan inte låta något så mesigt som ost förstöra kvällen..till efterrätt tog vi varsin Pina Colada(Ingen höjdare alls, smakade bara sprit) och brownie förutom Hannah som tog äppelpaj. Tyvärr ville inte osten sluta så det blev en taxi hem och lägga sig på sängen tills den lagt av, förutom det var kvällen riktig trevlig och pizzan var värd smärtan!
HARÉ GOTT!
Hela gänget! Marika, Jag, Michelle & Hannah :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

vad är beigesten? Varför fick du ont i magen av osten?

2011-04-21 @ 13:36:30
Postat av: Lilli

glömde det lilla mellanslaget! För att det var en elak ost...nej vet inte varför magen reagerar så ibland!

2011-04-21 @ 13:51:52
Postat av: Lars

Jag grejade' stenen...HeHe.Gött o höra att ni har de' bra. Har Lackat min ratt + alla grejer andra gången nu....Har problem...det blir HÖGBLANKT varje gång fast jag har matt färg....Vet inte vad jag gör för fel. // Lars

2011-04-21 @ 19:25:23
Postat av: Lilli

Hehe okej. Har hört att ni har det varmt och gott ni med :) Härligt, på tiden att det blir värme hemma! What, det ska det ju inte bli..knepigt?! Går väl inte att blanda i hur mycket mattpulver som helst..Lycka till, hoppas du lyckas lösa mysteriet!

2011-04-22 @ 02:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0