#2


48 timmar kvar och jag har inte panik än, har inte insett att jag snart kommer lämna allt i en hel månad?!
Katten däremot har limmat fast sig i mitt knä hon vet att jag ska iväg, om jag ställer mig upp nu sitter hon kvar (dock vill jag inte göra det då jag får rivmärken på låren..)
Hehe vad var det jag sa, började packa och tvätta igår kväll. Ingen panik, det är en hel dag kvar innan vi åker till Stockholm! ALLT finns i Kina så ingen idé att oroa sig att man glömt något, bara man är kreativ så löser sig det mesta vanligtvis (om det är den bästa lösningen kan diskuteras)
Kom på att jag måste köpa öronproppar till flyget, finns alltid folk som ska väsnas om man försöker sig på att sova. Det är lika bra att vara förberedd på det värsta för då blir det inte så farligt som man tänkt sig när det väl sker. Nu tog orden slut, ska snart iväg på lunch med Michelle, Mange & Victoria =)
HARÉ

Kommentarer
Postat av: Christian

Lilli, det kommer att bli hur grymt som helst (fast jag kommer att sakna dig lite)! :D

2011-03-29 @ 16:34:05
URL: http://ninjapixel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0