#20


"All I need is someone to catch me when I fall"


Var bara en tidsfråga innan jag skulle få en liten förkylning när man suttit instängd i en buss med mer än hälften av klassen som är sjuka..bara lite täppt och ont i halsen men det ska jag allt ändra på. Kan inte gå och vara sjuk i Kina, big no no! har införskaffat mig kinesiska halstabletter som förhoppningsvis ska hjälpa.
Dagens första lektion handlade om kinesisk arkitektur, mycket intressant och lärorikt! Efter lunchen blev det till att öva lite fler fraser på kinesiska, går sådär kan jag säga men det funkar fint(ibland)!
Blev en sväng till marknaden i eftermiddags, hittade inget roligt förutom en enkel scarf för 15kr. Tycker det är synd att kineserna ska förstöra klädesplaggen eller skorna med massa fult glitter, inte lite heller utan de överdriver till max! Hur snyggt kan det vara att gå omkring som en discokula?! NEJ tack det är inte något jag gillar tyvärr. Det finns ett antal marknader till så kanske hittar något senare, kan vara jag som är för kräsen och petig också...LATER!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej

Du får införskaffa lite Kan Jang det är ju kinesiskt eller något annat, det är mycket förkylningsprodukter som kommer från kina.

2011-04-14 @ 16:35:59
Postat av: Lars

Hej, Ja du kanske kommer hem som en 60-tals discodrottning med glitter o paljetter överallt....HeHe. Du får väl tackla snuvan efter bästa förmåga...//Lars

2011-04-14 @ 21:09:31
Postat av: Lilli

Har faktiskt inte sätt Kan Jang någonstans här, det är säkert fejkat att det är från Kina för att vi ska tro att det är bra! No suprise if it's so..Hehe nej du far det kommer jag absolut inte. Tabletterna var riktigt bra de tog bort det efter två dagar, snuvan hängde dock i sig några dagar till men det vara bara att dricka vatten och äta ananas!

2011-04-24 @ 12:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0