#24

我想念你

Vädret var inte alls roligt idag, hade varit perfekt bioväder men tyvärr var de enbart på kinesiska. Var inte hela världen hade bara varit kul eftersom det regnar. Istället blir det att plugga och bra det för då slipper vi stressa närmare deadlinen senare! "Lektionen" spenderades med kinesiska studenter där vi lärde oss olika kortspel, vi lärde dom skit gubbe och UNO, de lärde oss något pokeraktigt kortspel.
Förmiddagen spenderades på Walmart, äntligen har jag hittat ett par skor! Dock inte riktigt vad jag tänkt mig men bättre än inga, de var helt okej. En tunnare regnjacka hamnade i varukorgen också..nu är det nog med shopping i Ningbo. Har sett och gjort allt här så nu vill jag bara härifrån, wiie kommande vecka är fullsmockat med utflykter till bl a Wei Weis hemstad :) och efter veckan ska vi till Beijing, WOHOO!
I morgon smäller det, den omtalade fotbollsmatchen mellan oss & kineserna kommer att äga rum! Misstänker att nästan hela universitetet kommer att kolla på, kineserna är väldigt sportintresserade och de sportar varenda dag! Hehe kommer bli tufft men roligt, hoppas man inte får allt för många blåmärken bara...LATER!
1) Det jag shoppat hittills, har höga förväntningar på Bejing nu..
2) Gatuköken ute på gatan
3) Marika, jag & Hannah

Kommentarer
Postat av: Christian

Fin bild på dig vännen. :)

2011-04-22 @ 20:25:55
URL: http://ninjapixel.se/
Postat av: Lilli

Tack :)

2011-04-23 @ 03:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0