#30

 

Torsdagen startades med en risrulle och sedan 3km på löparbanan och utegymet, får passa på när det är gratis! Resterande tid av dagen gick åt till att sammanställa projektarbetet i en power-point till redovisningen.

Efter lunchen blev det en promenad till Wanda Plaza för att vara skolmodell och handla lite mat på Wal mart. Hann med två fikapauser; först en choklad puff (marshmallowsbröd med mörk chokladfyllning) och som avslutning på dagen två färska donuts - gott & billigt är en farligt bra kombination!

 

Redovisningen idag gick lugnt och smärtfritt igenom, var inte alls nervös som jag trodde att jag skulle vara. Skönt att scenskräcken inte är lika farlig som den en gång varit. På eftermiddagen blev det utvärdering och gruppfoto utanför Air garden tillsammans med Wei wei.

Kvällen är laddad med en sista middag på någon restaurang med klassen och Sinoteket, hoppas på något riktigt gott men det tror jag allt! Misstänker att kvällen kommer bli lång, men det gör inget då vi bara ska flyga till Beijing i morgon!!

 

I morgon är det allra sista gången jag någonsin kommer att få njuta av min älskade risrulle till frukost, faktiskt det jag kommer sakna mest härifrån! Även om det går att göra i Sverige kommer den inte alls smaka likadant, well that's life!

 

Så här ser lördagen ut på ett ungefär;

08:00 Frukost = RISRULLE!

12:00 Ut checkning från Campus

16:00 Planet lyfter

18:00 Landar i Beijing; ta oss till hotellet och checka in

20:00 Stadsvandring/sova?!

 

Beijing kommer att bli mycket spännande, har hört en del rykten från klasskompisar som varit där innan, men är inte nervös för det. Tror att vi kommer får det riktigt roligt och i värsta fall finns Sinoteket på telefon! Kommer inte orka blogga i morgon utan tar och gör det efter söndagens äventyr! LATER & GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0