#33

Himmelska fridens torg
På förmiddagen besökte vi parken där the Temple of Heaven står, fastnade dock bland kineserna som spelade ett traditionellt kinesiskt spel istället för att gå in till templet. Det är som att trixa med en fotboll men istället är det en fjäder med en tyngd i botten, inte så lätt i början. Kineserna blev riktigt imponerade av mig & Marika!
Blev en sväng inne på Pearl Market där försäljarna försökte tjata hål i huvudet på oss, hittade en avdelning där det var lugnt och halvt sovande kineser. Efter lunchen åkte vi tunnelbanan tillbaka till Himmelska fridens torg, blev självklart några turistfoton ihop med kineserna, fått förfrågan tre gånger denna dagen vilket känns skönt mot måndagens 21!
I kväll blir det lugnt med en promenad till gatustånden för att hitta något gott att tugga på...GODNATT
"Money is not a problem, the problem is no money"


Kommentarer
Postat av: Zazza

Lilli, vet inte om du läst min blogg? Men Tuvis fick 7 valpar i torsdags :D Å igår döpte jag å Ida 5 utav dom till Nova, Holger, Aron, Bobby och Nala. Tror du att jag myser, läääääängtar tills du också kan vara här å mysa :* När kommer du hem?????????

2011-05-03 @ 18:39:20
Postat av: Lilli

ÅÅÅH vad roligt!! Massa mys med valpar! Är åter i hemlandet på fredag kväll om allt vill gå enligt tabellerna..

2011-05-04 @ 13:55:55
Postat av: walle

Vilken tid är du på rece i Skövde? :) <3

2011-05-04 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0